از علم تا عمل...

خیلی خسته ام...


البته از آن خستگی های دوست داشتنی...


یکی از طرح های شرکتمان در جشنواره علم تا عمل پذیرفته شده که در اینجا به دلیل شکسته بندی به نام نویسنده طرح اشاره ای نمی کنم... 


امروز صبح مراسم افتتاحیه بود و آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور خیلی لطف کردند و مشروح اخبار اجلاس سران را برای ما تعریف کردند... از بدو تاسیس و اهداف آن تا گزارش اجلاسی که برگزار شد را برایمان گفتند... بعد از اینجا قرار بود تشریف ببرند مازندران، به شوخی می گفتیم احتمالا آنجا درباره جشنواره امروز صحبت می کنند ما که هر چه گوش کردیم درباره اش چیزی نشنیدیم... البته ناگفته نماند که خانم سلطانخواه خیلی خوب صحبت کردند و توضیحات کاملی در خصوص نحوه حمایت از طرح ها و مشکلات موجود در دریافت تسهیلات بیان کردند... من که بسیار کیفور شدم. 


اینجا هر استانی یک غرفه دارد... وسط غرفه مان یک هواپیمای آموزشی گذاشته اند که کمی به غرفه جلوه داده و گرنه طراحی استان تهران را هیچ دوست ندارم. برخی غرفه های شهرستان ها بهتر طراحی کرده اند... انشا الله فردا ازش عکس می گیرم امروز حتی حس و حال عکس گرفتن هم نداشتم... حس خوبی دارد شرکت در این جشنواره ها... گرچه خیلی از طرح ها چندان خاص نیستند ولی ایجاد چنین بستری برای ارتباط و تبادل دانش بسیار امید می دهد و انگیزه ... 


اگر فرصت و علاقه داشتید از دیدارتان بسیار خوشحال می شوم :)


البته من چهارشنبه احتمالا نیستم و فقط فردا پشت غرفه می نشینم...



نظرات 2 + ارسال نظر
میعاد سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:24

بله .... ما خود با چشم بصیرت نام نویسنده ی عزیز را دیدیم :))
کاش چهارشنبه بودی ..

سلام عزیز جان

هستم چهارشنبه :))

قرار بود برویم سفر که من نرفتم به خاطر جشنواره.

مائده بنابی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:40

مهدیه جان
هر روز موفق تر باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد