عید سعید فطر مبارک

عیدتان بسیار مبارک باشه دوستان...


انشا الله عیدی های خوبی در این روز گرفته باشید....


یک اتفاق عجیبی رخ داده!!


فکر می کنم شبکه bbc مطلب شکوه هایی در خصوص المپیک را جزء مطالب برنامه نوبت شما قرار داده!!


مطلب کارشناسانه و دقیقی نبود... دوست ندارم ازش استفاده کنند...





نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

جداً برام جالبه بدونم چطوری به این وبلاگ رسیدن

یعنی تلاش کردم در مورد این موضوع سرچ کنم ببینم به اینجا میرسم یا نه، دیدم خیر...

مثلاً فکر کنید میخواید توی وبلاگ ها نقد ها را در مورد المپیک بدونید، چطور باید سرچ کرد؟

من نهایت این به ذهنم رسید که مفید نبود:
المپیک -ویکیپدیا -کمیته -تابناک

برای خودم هم خیلی عجیب بود!!

میقات دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:08

با این حساب حتما زین پس حرف هایی هست برای ننوشتن ! مواظب باش خواهر جان .

بله... متاسفانه... اصلا فکرش را نمی کردم!!!

میعاد دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:10


مرحوم سید بن طاووس می گوید: اهل سیر وسلوک، اول سالشان، ماه رمضان است .[إقبال الأعمال، ص250]

سال نو مبارک

عینکی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:36

سلام
عید مبارک
سربلند باشید

سلام

:)

خوش آمدید عزیز.

همت سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 http://heyatonline.blogfa.com/

به نظرم BBC در جایگاهی نیست که در ابراز نظر تاثیر گذار باشد

اولش نمی خواستم برش دارم ولی چون می دانستم که ازش سوء استفاده می شه برش داشتم.

حسینی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:19

یه بخش خاطرات و گزارش کهف تاسیس میکنید یا بریم وبلاگ بزنیم؟

امروز یه اتفاق با مزه توی مینی بوس برگشت افتاد...

:)

امر امر شماست... هر طور بفرمایید...

می تونی برام بفرستی اینجا منتشرش کنم

نگارین پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

سلااااااام مهدیه...امرو خیلی یادت بودم. گفتم یه سری به بلاگت بزنم. می بینم که معروف شدی و به دردسر افتادی :دی

سلامممم نگاری

می بینم که رفتی شهر خودتون... انشا الله جایشان خالی نباشه...

برایت می نویسم عزیز :)

مراقب خودت باش

آدرس جدیدت است

Location:
Bergen, Hordaland, Norway

IP Address:
Academic And Research Institutions

نگارین پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:56

اره دیگه، ترم شروع شد. دوباره درس و مشق و ... التماس دعا (;

راستی پیشنهاد خانوم حسینی خیلی خوبه. از یاران کهف بنویس
خانوم حسینی! عیدتون هم مستقیما مبااارک! (:

حسینی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:17

به به،
سلام عرض شد نگار خانوم، میخواستم کامنت قبلی را که نوشتید عرض ادب کنم، ولی گفتم شاید دوباره سرنزنید.
انشاالله عید شما هم مبارک و عیدی های خوبی گرفته باشید.
و در پناه خدا لحظه های بسیار خوب و پربرکتی سپری کنید.

مثل همیشه موفق باشید :)
و اون آخرا برای ما هم دعا کنید.

M.M شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:47

سلام!خوبی
چه اتفاقی حسینی جان؟
از کهف بنویسیم؟ننویسیم ؟کدامش رو انتخاب کنیم نمی دونم؟من یکمی زیاد توی این مقوله گیر دارم
من رو هم دعا کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد