السلام علیک یا اولیاء الله و احبائه...

-- احساس غریبی دارم... نوعی دلشور، نگرانی... نمی دانم چرا این مهمان ناخوانده آهنگ دلم کرده...


-- قرار بود با همان دوست نازنینم که براستی همچون خواهری است برایم،  در مراسم سخنرانی آقای پناهیان در دانشگاه امام صادق شرکت کنیم... تا به حال به خاطر پاره ای مشکلات و دیر وقت بودن آن قسمت نشده که برویم.  سخنان آقای پناهیان را در آدرس زیر می توانید دنبال کنید... موضوع بحثشان را خیلی دوست دارم... تقوا...


http://majaaaz.blogfa.com/


-- دلم باز هوای آن خانه در دل کوه را کرده... دیشب سوره کهف را می خواندم... دلم باز هوایی شد ...

السلام علیک یا اولیاء الله و احبائه...

السلام علیک یا انصار دین الله...

السلام علیک یا انصار رسول الله...

السلام علیک یا انصار امیرالمومنین...

السلام علیک یا انصار فاطمه سیده نساء العالمین...

السلام علیک یا انصار ابیمحمد حسن بن علی اولی اناصح..

السلام علیک یا انصار ابیعبدالله...

...

فیالیتنی کنت معکم فافور معکم...


-- برایش گفتم از حال دلم... با آرامش خاصش که گاه ناشیانه سعی می کنم تقلیدش کنم گفت وقتی راه های زمینی بسته شدند همچنان راه های آسمانی را می توان گشوده یافت ... دعا کن برایش، دعایی از صمیم قلب، می گویند دعا در حق دیگران مستجاب می شود... آرام شدم از سخنش ... تشویش از دلم رخت بربست و جایش را نجوایی آرام گرفت... چه مهربان خدایی است که چنین دوستی به من نالایق ارزانی داشته... دیگر دلشوره ای ندارم...


نظرات 2 + ارسال نظر
حسینی چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18

آدرس دهی اگر اینطور باشه:(به جای آدرس دادن کل وبلاگ)
http://majaaaz.blogfa.com/post-307.aspx
بعد از یک سال هم قابل پیگیری میشه، البتهیه کار خوبی که خود نویسنده مجاز میتونه بکنه اینه که تگ بزنه و گوشه ی وبلاگ لینک برای این مجموعه بذاره، ولی حالا که نکرده، با پست آدرس دادن هر شب، راحت تر بعداً قابل پیگیریه.

چشم درستش می کنم. ممنون :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:58

زخمی ام التیام می خواهم

التیام از امام می خواهم

السلام وعلیک یا ساقی

من علیک السلام می خواهم

مستی ام را بیا دوچندان کن

جام می پشت جام می خواهم

گاه گاهی کمی جنون دارم

من جنونی مدام می خواهم

تا بگردم کمی به دور سرت

طوف بیت الحرام می خواهم

لحظه مرگ چشم در راهم

از تو حسن ختام می خواهم

خیلی زیبا است :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد