معشوق من بگشوده در سوی گدای خانه اش

حس زندانی سلول انفرادی را دارم که پس از روزها خط کشیدن بر دیوار، به طرز معجزه آسایی یک روز فرصت هواخوری به او داده شده ...


از ذوق نمی توانم آرام نفس بکشم، دوست دارم همه حجم هوا را حبس کنم در درونم ... یک روز تنفس آزاد در هوای او ...


شاید اثر کند شوق امروز در این زندانبان بی رحم، عجیب غافل است از حال زندانی به بند کشیده اش...


افسون این روزهای عزیز را نمی دانم ... معجزه ایست...


عیدتان مبارک باشد... به راستی مبارک باشد...




پ.ن: سلام بر تو ای ترنم باران ...


سلام بر تو ای همپای خیال در قدم های بارانی ...

نظرات 2 + ارسال نظر
حسینی دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:29

سلام.

دعای عرفه...
اواخر دعا، بعد از «یا رب» گفتن ها، همانجا که اباعبدالله اینطور آغلز میکنند..:
الهی انا الفقیر فی غنای فکیف لا اکون فقیراً فی فقری؟
الهی انا الجاهل فی علمی، فکیف لا اکون جهولا فی جهلی؟
...
مدام این فکر به سراغ انسان می آید که اینها حرف یک دل بوده...
دعای یک فرد، ما دعا میکنیم، او هم دعا میکرده...
اینطور وقت ها باید رفت آن عقب نشست و فقط آرزومندانه نگاه کرد که شاید، شاید روزی فهمیدیم که این حرف ها جه معنا میدهد...

تا آنجا که...

الهی حققتنی به حقائق اهل القرب
و اسلک بی مسلک اهل الجذب
(این قسمت به نقل از فردی یعنی خدایا مرا اهل جذبه کن،
و جذبه یعنی پسربجه ای که با پدرش راه میرود، گاه ِ خستگی شکوه ای میکند به پدر که خسته ام، پدر مهربان میگوید بیا! بیا پسرم، و وقتی باز راه میرود و باز ناتوان میشود... وقتی دیگر توان رفتن ندارد پدر او را بغل میکند، حالا این پسر است که با سرعت پدر میرود...)

و از این پس جذبه است:
الهی اغننی به تدبیرک لی عن تدبیری
و به اختیارک عن اختیاری
....



سلام

خیلی عالی بود... خیلی :)

در خصوص اهل جذبه بودن مطلبی قبلا شنیده بودم اما آنکه گفتی بسیار زیبا تر و مستند تر بود.

میقات دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 http://meeqat .blogsky .com

سلام مهدیه جان
عیدتون مبارک باشه
شرمنده که دیر به دیر سر میزنم
به یادتون هستم ولی ..
دعاتون می کنم
دعام کنید :)

سلام مریم جان

ممنونم از لطفت :)

چشم عزیز جان، اگر لایق باشم.

مراقب خودت باش :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد