سخن با او...


خدایا به تو شکایت می کنم از نفس زشتم که مرا بسیار به بدی ها وا می دارد و به خطا سبقت می دهد ...


و به معصیت بسیار حریص است ...


و مرا در معرض خشم و غصب می افکند ...


و مرا دایم به راه هلاکت می کشاند و نزد تو مرا از خوارترین هلاک شدگان می خواهد!


این نفس زشت طفره و تعللش در طاعت بسیار و حرص آن به دنیا دراز است...


اگر شری به او روی آورد جزع و بی تابی می کند و اگر خیری به او رسد منع احسان می کند...


بسیار مایل به لهو و لعب است و پر از غفلت و فراموشی! به سرعت مرا به به خطرات می کشاند و توبه ام را به تأخیر می افکند...


خدایا به تو شکایت می کنم از دلی سخت که به دست وسوسه دگرگون می شود و زنگار خود سری و زشتخویی به خود می پوشد...


و چشمی که از خوف تو اشک نریزد و به هر چه خوشش آید نظر اندازد...


جملات فوق فرازی از مناجات شاکین خمس عشر است که من آن را به تازگی یافته ام و به شدت خواندنشان را توصیه می کنم. مناجات های پانزده گانه ای با نام های مناجات تائبین، شاکین، خائفین، واجّین، راغبین، شاکران، مطیعان، مریدان، محبّین، متوسّلین، نیازمندان، عارفان، ذاکران، معتصمین و مناجات زاهدان.


نظرات 3 + ارسال نظر
همت دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:05 http://heyatonline.blogfa.com

سلام
یکی از دوستان ایمیلی برای من فرستادند که چرا جواب پیشنهاد شما را درخصوص "برگزاری مراسم افطار در یکی از آسایشگاه جانبازان" ندادم
البته من متوجه این پیشنهاد خوب نشدم و الان هم مطالب وبلاگ شما و همینطور اینباکس و کامنت های وبلاگ خود را دوباره مرور کردم ولی باز هم مطلبی در این باره ندیدم

در هرحال به هر شکل که برگزار شود بنده موافقم
این مراسم انقدر مهم هست که اگر با برنامه های دیگرم تداخل داشته باشد حذفشان کنم و در این برنامه شرکت کنم

سلام

شرمنده من خیلی بد عنوانش کردم. بایستی مفصل تر می گفتم.

خیلی ممنون از حمایتتون، با شما شدیم 4 نفر. اگر می توانید نیرو جمع کنید. قرار بود خودمان برای افطاری تدارک ببینیم و غذای حاضری نگیریم.
هر فردی بخشی از آن را تقبل کند و یک خوراکی را برای جمعیت 50 نفره آماده کند. ما با چند تا از مراکز تماس گرفتیم گفتند که امکان برگزاریش هست اما چون از جمع شدن نفرات مطمئن نبودیم برای قطعی کردنش تماس نگرفتیم.

خیلی ممنون می شم اگر در جمع آوری نیرو کمک کنید.

همت دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://heyatonline.blogfa.com

الان متوجه شدم که این موضوع در نظرات وبلاگ وواعدنا مطرح شده. من معمولا _برای بهره وری در زمان_ وبلاگ ها رو از گودر دنبال میکنم و اگر نظری نداشته باشه وارد کامنت ها نمیشم
اگر زحمتی نیست چنانچه برنامه قطعی شد لطفا خبرم کنید

همت دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:14 http://heyatonline.blogfa.com

منظورم از اگر نظری نداشته "باشه" ، اگر نظری نداشته "باشم" بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد