از این روزها


نمی دانم چرا نمی توانم بنویسم، موضوعات زیادی در ذهنم وجود دارند اما نوشتن و مرتب کردنشان برایم دشوار شده. این چند روز به موضوع خاصی فکر می کردم. به اینکه خیلی مهم است محورهای مختصات زندگی ات بر چه نقطه ای تنظیم شده... ابعاد فضایت چگونه است... محورهای آن در امتداد خودت ادامه یافته اند، بر دنیای مادی و یا بر دنیایی دیگر. جواب هایت به مسائل مختلف در هر کدام از این حالت ها بسیار متفاوتند. 


انگار بیش از این نمی توانم موضوع را پرورش بدم... ذهنم یاری نمی کند... خنگ شدم رفت!!


نظرات 2 + ارسال نظر
M.M دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34

سلام خوبی عزیزم
این امر مختص شما نیست من هم انگار به این درد گرفتار شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک جوری احساس آشفتگی دردو نمی دانم چی.....................
دعایمان که می کنی عزیز جان

شکیبا سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:35

بحث بر سر شدن نیست بحث بر سر بودن است!!!! اگر خنگ ماندی بگو بیایم یاریت کنم
اگر حال داشتی بیا به موضوعات ساده تر هم فکر کنیم... اینها که گفتی خیلی سخته ...زیر دیپلم شروع کنیم بهتره ها! اینجوری پایه مون قوی میشه شاید خیلی از ایراد ها اینه که اون موقع ها که باید پایمون قوی میشد برامون مهم نبود الان داریم اذیت می شیم
ای وااااای از رنجی که میبریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد