روزهایی با طعم سکوت



چند روزی است که گرچه حرف برای گفتن زیاد است اما دستم به نوشتن نمی رود.


به یاد همه دوستان در حرم امام رضا (ع) بودم و براشون یک دعای خوب کردم. انشاالله که در حق همگی برآورده بشود. 



نظرات 7 + ارسال نظر
سلام شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:33

سلام
ممنون بابت دعای خوبتان، چه بنده جزو افرادی که دعا در حقشان شده بودم و چه نبودم،
انشاءالله آن یک دعای خوب و دیگر دعاهای خوب در حق همه برآورده شوند.
باتشکر

سلام

ممنونم. انشاالله :)

فاطمه شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:22

سلام مهدیه جون خوبی؟!
اول زود بگو واسم چه دعایی کردی؟؟؟!!!!!
دوم اینکه چرا هر چی گوشیتو می گیرم یه بوق عجیب می زنه؟؟؟!!!! می خواستم بگم بیاین این هفته اگه وقت دارین همو ببینیم یعنی بیاین منو ببینین!!!!!
سوم اینکه رفتنمون افتاد ۴شنبه! بعدا نگی نگفتیا
چهارم هم نداره! فقط خوش بگذره بهت همین

راستی ضمن سلام به کاربر سلام براتون سال خوبی رو آرزو می کنم

سلام فاطمه جونم.

یک دعای خوب.

چشم. میایم می بینیمت قبل از رفتن. نمی دونم چرا بوق عجیب می زنه. البته اس ام اس هم راه حل بدی نیست.

چه خوب خیلی دلم می خواد که قبل از رفتن ببینیمت، انشاالله که قسمت می شه.

به تو هم خوش بگذره دوست جان که چند وقته خیلی کم پیدا شدی

سلام شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:19

سلام
با سلام به کاربری که به سلام سلام کردند و تشکر از ایشون، و آرزوی سال و سفر خوب و پربرکت برایشان.
باتشکر

شکیبا شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:03

سلام مهدیه!
امسال همتون دارین روحانی میشید جز من!
حالا بگو ببینم طعم سکوت خوشمزه است یا نه؟
اگه خوبه ما هم دست به کار شیم!
بعدشم بذار فاطمه سوغاتی بیاره چرا خودتو لوس میکنی میگی با دست پر و نع البته سوغاتی!!!!! آخه تو چه کاره ای؟ خودت سوغاتی آوردی واسمون؟ میگن زعفران امسال ارزون شده ها!!!!!

سلام شکیبا جونم.

طعمش بد نیست فقط کمی گسه!!

شکیبا خیلی خندیدم از خواندن این کامنتت. دلم تنگ شده بود برای شوخی هات. شرمنده که در امور سوغاتی دخالت کردم . سوغاتی من از مشهد آویشن خریدم به جای زعفران!! ولی همه می گفتند که امسال زعفران ارزون شده. تازه انگار آویشن اصلا برای مشهد نیست حالا آویشن خوبه؟ مقبول می افتد؟

فاطمه شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:37

بازم سلام

خداییش من کم پیدام یا شکیبا؟؟؟؟!!!!!!!

شکیبا جان نفست از جای گرم در میاد؟؟؟!!!! سوغاتی؟؟؟!!!!! شاید جنس بیاریم اینجا بفروشیم!!! آخه میگن سودش خوبه!!!!!!!
اما تا حالا در مورد سوغاتی فکر نکردیم!!!
خلاصه به دلتون صابون نزنین!

من اصلا و ابدا سوغاتی نمی خوام. به نظرم وقتت را صرف گشتن در بازار و ریختن پول به جیب دولت عربستان نکن. پولمون رو بگیرند و بعد به ریشمون بخندند!!

بانو یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:36

سلام

امیدوارم امسال سال زیارتی باشه براتون .

راستی ! حالتون خوبه ؟

بااحترام

سلام بانو جان

خیلی ممنونم. انشاالله برای شما هم همین طور باشه. سالی پر از برکت و شادمانی.

بله!! خوب خوب!! خیلی ممنونم. دلمان برای شما دوستان خوب خیلی تنگ شده :)

س.ح چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:33

سلاام
خوبین شما؟
یه چیزی بگم
انقد دلم یه زیارت میخواد که نگین
ولی از ظواهر امر معلومه که به این زودیا قسمتم نمیشه
دعا یادتون نره
یا علی

سلللام

ممنونم. خدا را شکر. انشاالله شما هم خوب و سلامت باشید.

من هم همین احساس را داشتم.

چند وقتی بود که خیلی خیلی دلم می خواست که به زیارت برم.

رفتنم هم خیلی ناگهانی پیش آمد، خودم هم باورم نمی شدکه ناگهان قسمتم شده.

زیاد به ظواهر امر توجه نکنید. انشاالله که خیلی زود قسمتتون بشه.

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد