ساقیا آمدن عید مبارک بادت...

سلام دوستان


سال نو همگی بسیار مبارک باشد. انشاالله سالی سرشار از برکت و شادمانی در پیش داشته باشید.


همیشه هنگام سال نو به سالی که گذشت فکر می کنم... به خطاهام... به اشتباهاتم... به این می اندیشم که آیا در ابتدای سال گذشته اصلا می تو نستم پیش بینی کنم که زندگی ام به این نحو سپری خواهد شد؟ احساس می کنم در سال گذشته آزموده شدم و بسیار آموختم. از خداوند مهربانم به خاطر تک تک لحظات سال گذشته سپاسگزارم... خدای مهربانم شکر می گویمت به خاطر الطافی که من هیچ لایقشون نبودم...


امسال شاید با حضور قلب بیشتری دعای فرج را در هنگام سال تحویل بخوانم... دلمان از این دنیای سراسر ظلم بدجوری گرفته...


پ.ن: دهه 80 پایان یافت...


پ.ن: می بخشبد دوستان که نظرات رو اینقدر دیر پاسخ دادم. به لطف خدا یکهو قسمت شد که برویم مشهد و این چند روز دسترسی درست و حسابی به اینترنت نداشتم. خیلی ممنونم از لطفتون :)


نظرات 7 + ارسال نظر
سمفونی ادب دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 http://40adabestan.blogfa.com/8912.aspx

سلام خانم .
عیدت مبارک.
اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی
برایت آرزومندم...

سلام نفیسه جان

ممنونم عزیزم. من هم سال بسیار خوبی را در پناه حق برات آرزو می کنم.

:)

س.ح سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:18

سلام علیکم
احوال شما؟
خیلی وقتا شده که به یادتون افتادم ولی ادرس وبلاگ رو نمیدونستم از کجا بیارم
از طرفی نمیدونستم که اسم وبلاگتون اینه
ممنون که بهم سر زدین
سال نو شما هم مبارک
امیدوارم که سال خوبی داشته باشین
التماس دعا
یا علی

سلام

ممنونم خدا را شکر.

ممنون از لطفت که به یادم بودی. من به وبلاگتون سر می زدم و چه خوب شد که تبریک گفتم. خوش امدی عزیز جان.

:)

ع.ر.وطن دوست پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 http://123tamam.blogsky.com

سلام مهدی خانم!

عیدتون مبارک!
خوبید شما؟!

لحظ تحویل سالتون چطور بود؟

دعای خیر برای امسال دارم!انشاالله که زندگیتون در این سال بیش از پیش رونق بگیره! :)

یا علی!

سلام آقای وطندوست!

ممنونم، عید شما هم بسیار مبارک باشد.

لحظه سال تحویل امسال خیلی متفاوت بود. هیچ وقت این احساس را نداشتم.

خیلی ممنونم برای دعاهای خیرتون. انشاالله برای شما هم همینطور باشه.

:)

شکیبا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:42

سلام به همه دوستان
من نه تنها نتونستم عید رو پیشاپیش تبریک بگم بلکه خیلی هم پساپس دارم تبریک میگم ولی به بزرگی خودتون "خصوصا مهدیه" ببخشید
از اعماق قلبم سالی سرشار از معرفت رو براتون آرزو می کنم
درضمن از کاربر سلام هم تشکر ویژه دارم و عذرخواهی میکنم که تبریکشون رو زودتر ندیدم همچنین از دعای خوبشون

سلام شکیبا

امان از زندگی متاهلی!!! امان!!

تو هم ببخش که اول سال سر من هم خیلی شلوغ بود. برات کلی دعا و آرزوی خوب دارم.

:)

امیر شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:06

سلام

سال نو رو یک جای خیلی خوب به یاد همه دوستان بودم امیدوارم به خاطر وجود شما دوستان خوب نگاهی هم به من شده باشه

امیدوارم در سال جدید و باقی عمر به درد اسلام بخوریم

سلام

خیلی ممنون از لطف و دعای خوبتون. چهار پنج روز بعد از تحویل سال من هم یک جای خوب به یاد همه دوستان بودم. امیدوارم سال بسیار خوبی را در پیش داشته باشید.

:)

M.M یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:45

salam
kkhobi?
sale no mobarak
enshalah koli sale kho dar moghabelet bashe
merc babate hame matalebe khobet
doamon konid

سلام

خیلی ممنون عزیز جان.

سال نو شما هم بسیار مبارک باشه. چوبکاری نفرمایید...

التماس دعا

فاطمه سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:30

سلام به همه دوستای گل

سال نو رو بسیار بسیار به همه تبریک میگم
البته به دلیل مسافرت طولانی و سایر مشغله های زندگی یه کمی دیر شد!!! ولی به هر حال برای همگی آرزوهای خیلی خیلی خوب دارم

ضمنا در اینجا از فرصت استفاده می کنم و از کلیه دوستان و آشنابان حلالیت می طلبم (حلالیت بدون نشدید روی ل!) با اجازه دوستان ما پس فردا عازم مدینه النبی می باشیم و ان شاالله از جای همه دوستان و آشنایان و غیر آشنایان زیارت نموده و دعا خواهیم کرد!! (خدا قسمت همه بکنه ایشالا!)

دوستان هم می تونن تا وقتی دعا کنن که هواپیمامون سقوط نکنه یا اگرم خواست بکنه در راه برگشت سقوط کنه!!!!!

سلام فاطمه

امسال سر هممون خیلی شلوغ بود.

ممنونم، انشالله. پای تلفن اینقدر شاکی بودم یادم رفت که بگم ما رو از دعا محروم نکنی.

انشاالله به سلامت و با دست پر البته نه از نوع سوغاتیش برگردی عزیزم.

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد