مختار نامه

من یک پسرخاله کوچولوی (تقریبا 6 ساله) بسیار بامزه و با هوش دارم که نامش علی است. هر وقت من این علی آقای کوچولو را می دیدم برام کلی از بازی کشتی کج و شخصیت هایش می گفت، برخی اوقات هم به صورت زنده حرکاتشون را شبیه سازی می کرد. اینکه باتیستا چطور رندی اورتون را کتک زده و یا از بازی های تریپل اچ می گفت. من همیشه از اینکه اینقدر این بازی را انجام می ده و بهش علاقه داره ناراحت می شدم. این بار اما درباره موضوعی حرف می زد که من را واقعا متعجب کرد. اینبار داشت برام داستان مختارنامه را تعریف می کرد!! می گفت وقتی اون آقاهه داشت انگور می خورد چشم های مختار می چرخید و یا خیلی جالب داشت از لشگر یزید و امام حسین می گفت. باید به آقای میر باقری واقعا تبریک بگم به خاطر ساخت این سریال که حتی پسر خاله 6 ساله من را هم جذب کرده.

نظرات 4 + ارسال نظر
شکیبا یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:52

می دونستی این روزها خیلی ها دارن به میرباقری واسه ساخت این سریال می توپن؟
حدس بزن چرا؟!!!
البته دلیلشون تامل برانگیز وجالبه!
امین هم خیلی با علاقه میشینه می بینه! مخصوصا شمشیربازی هاشو

iman parvaresh یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:34

be in migan tahaaajome farhaanghii(albateee choon alan default in doree zamone shodee farhange gharb be in joor karhaaa ham mishe gooft tahajoomee farhanghi!!!!!)

همت یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 http://heyatonline.blogfa.com

خیلی خیلی جالبِ

چند سال پیش سریالی درمورد شاهنامه ساخته شد که جدای از داستان پردازی و نگاه فیلم چهره اسطوره های ایرانی رو خیلی افتضاح و خشن و وحشتناک نشون میداد
جالب اینکه کارگردانش خیلی مدعی بود و از عالم آدم شاکی که آقا ما کار فرهنگی میکنیم کسی تحویلمون نمیگیره

بله اون سریال که واقعا فاجعه بود.
همه چیز داشت و هیچ نداشت.
وقتی یک کار خوبی انجام می شه تازه کم کاری ها معلوم می شن.

NCe پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:52

باید بگم بعضی از این بازی های کشتی کجی خیلی جذابن
مثلاْ این مورتال کمبت !! مهم نیست که قبلاْ چند بار غولشو کشتی ُ ... اون ثانیه که جوونت داره تموم میشه و فقط یه لگد دیگه مونده که آقای غول کله پا شده .... واااییی... همچین نفس تو سینه حبسه ... همچین اگه غوله پخشه زمین شه جیغی بکشی که ...
آخ هوس کردم !!!
البته این چیزی از ارزش های مختارنامه کم نمی کنه
نه ... جدی .. ولی فیلمش جالبه ... دیالوگ به دیالوگش حرف داره برای گفتن و جا داره برای فکر کردن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد