از این روزها...



کلیرنس یکی از دوستانم بالاخره بعد از 161 روز انتظار صادر شد. پس از 3 ماه و اندی دوری، انشاالله به زودی می ره آمریکا پیش همسرش. مشکلات جالبی دارند هم نسلان ما. فکر می کنم این مدت خیلی بهشون سخت گذشته باشه. دوری و انتظار دو مقوله ای هستند که ترکیبشان واقعا زجر آورست. 


..............


دیشب با یکی دیگر از دوستانم تلفنی صحبت می کردم. احساس کردم که از شنیدن حرف هام غمگین شد. گفت دوست نداشتم اینطوری بشه... نمی دونم چه بود آن چیزی که دوست داشت بشه. نمی شه انتظار داشت که همه چیز بر طبق خواسته ما پیش بره. گاهی اصلا بهتره که بر طبق خواسته ما پیش نره. نمی دانم... خدای مهربانم تنها تو میدانی، خدایا ازت درخواست می کنم که ما را به آنچه رضای تو وصلاح ما در آن است رهنمون کنی.


...............


آهنگ ای ساربان محسن نامجو رو این روزها زیاد گوش می کنم، البته قبلا شنیده بودم که قرآن را با لحن خاصی خوانده، به همین دلیل درباره گوش دادن به آهنگ هاش دچار تردید شده بودم، اما اینطور که متوجه شدم قصد بدی نداشته و بدون اطلاعش آهنگ هاش رو پخش کردند.


نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:55 http://40adabestan.blogfa.com/

سلام عزیزم .
مرسی از لطفت. واقعا ممنون .
راستش تئاتر های یعقوبی اکثرا خوبه ولی من نقد این کار رو خوندم گویا مثله کارهای قبلی نیست .باز هم اطلاعاتم کمه.یکی از دوستانم تئاتر آواز دور ترین کرانه رو رفته بود می گفت تئاتر خوبیه گفتم بهت بگم.
در هر صورت سپاسگزار.اگرم رفتی خوش بگذره.
به امید دیدار

سلام ترانه جان

ممنونم عزیزم، فکر کنم خودم هم نتونم برم. تا 28ام بیشتر اجرا نداره و من هم در این فرصت نمی تونم برم. انشاالله تئاتر آواز دورترین کرانه رو بتونم برم. از نامش خیلی خوشم آمد.

باز هم ممنونم. به امید دیدار زود

ع.ر.وطندوست چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:44 http://123tamam.blogsky.com

سلاام!
درود بر مهدیه خانم!
83.2% مردم به این اعتقاد پیدا کردن که هر کاری دوست داری بکن!! اگر اشتباه شده خرجش یه "معذرت میخوام،اشتباه شد!"ه دیگه!! :))
اگر بدون اجازش بودو اون هم نا راضی پس چرا توی محفلها این رو میخونه؟یکی دو تا اهنگ دیگه هم داره که دست کمی از اون نداره! بقول خودش تصمیم گرفته از خود سانسوری دست بکشه!

"اینطور که متوجه شدم قصد بدی نداشته و بدون اطلاعش آهنگ هاش رو پخش کردند.
"
این یعنی همون ضرب المثل معروف "انشاالله که گربه است"
برای کسب اطلاع از حکایت این ضرب المثل به وبلاگ سابق بنده مراجعه بفرمایید! :)
http://hekayathamchenanbaghist.blogsky.com/1388/02/27/post-43/

همچنان وبلاگ میهمان وبلاگتون هستیم !ادامه بدید!:)

یا علی

سلام آقای وطن دوست!

امیدوارم خوب و سلامت باشید.

می بخشید دیر پاسخ دادم. ممنونم از نظرتون، من اطلاعی از دوباره خواندنش در محافل نداشتم. در متن نامه ای که نوشته بود اینطور به نظرم رسید که قصد بدی نداشته. احساس نکردم که قصد توهین داشته. فکر می کنم می تونست عذر خواهی نکنه. اما اگر این آهنگ رو در محافل دوباره خوانده قضیه فرق می کنه.

امیدوارم در این مورد ضرب المثل کاربرد نداشته باشه :)

خیلی ممنونم که سر می زنید.

محمد سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:39

"دوری و انتظار دو مقوله ای هستند که ترکیبشان واقعا زجر آورست. "
باید اینو به خدا گفت! با این وضع غیبت امام زمان (عج).

چه خوب گفتید.
البته باید اعتراف کنم من فقط گاهی این احساس را نسبت به امام زمان (عج) دارم. فقط گاهی این دوری و انتظار واقعا برام زجر آور می شن. باقی زمانها اینقدر دور می شم که این احساسات رو برای چیز های دیگری خرج می کنم. برای چیزهایی که شاید نتونم بگم کم اهمیتند. اما فانی اند، زمینی اند... شاید عظمت برخی چیزها رو به درستی درک نمی کنم... زمانی بود که بعد از نماز همیشه اولین دعام فرج امام زمان (عج) بود اما الان چند وقتیه که فراموش کردم این دعا رو... یادآوری بسیار خوبی بود. ممنونم. بسیار خوشحالم که وبلاگم سر می زنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد