اندر مقوله زیبایی



هر وقت در خیابان خانمی رو می دیدم که کفش پاشنه بلند پوشیده از خودم می پرسیدم که چطور می تونه با این کفش ها راه بره؟ آیا زیبایی ارزش اینهمه دردسر رو داره؟ البته میان تصور و تجربه فاصله زیادیست. قبلا در مهمانی ها کفش پاشنه بلند پوشیده بودم اما راه رفتن باهاش در خیابان چیز دیگریست. امروز در یک توفیق اجباری با چمکه های پاشنه دار و دامن بلند در خیابان طی طریق می کردم. ناهار خانه یکی از اقوام دعوت بودیم و از شانس خوب من شرایط طوری شد که مجبور شدم تنها به مهمانی برم. برای رفتن تاکسی رو انتخاب کردم؛ البته در انتها از اینکه روحیه ماجراجوییم فوران کرده بود و با آژانس نرفتم پشیمان شدم، ممکن بود اتفاق بدی برام رخ بده.


البته گذشته از دردسر هاش تجربه جالبی بود، شبیه ژاپنی ها راه می رفتم؛ سرعتم نصف شده بود و برای افزایشش مجبور بودم هر چند قدم یک بار جهشی به سمت جلو داشته باشم. تازه درک می کردم که چرا برخی خانم ها اینقدر سرعت راه رفتنشون پایینه. 3 کار رو واقعا به سختی می تونستم انجام بدم، پریدن از روی جوی آب، رد شدن از خیابان و نشستن در تاکسی!! از همه ترسناک ترش هم رد شدن از خیابان بود، اصلا قدرت عکس العمل نداشتم و همش نگران بودم که با این کفش ها وسط خیابان زمین بخورم.


هنوز هم نمی تونم درک کنم که چرا خانم ها اینقدر تحمل سختی و دردشون بالاست!! این مدل لباس پوشیدن واقعا توانایی فعالیت و عکس العمل مناسب رو از فرد می گیره. خدا را شکر می کنم که اتفاق بدی برام رخ نداد.


نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:59

امروز جاتون خیلی خالی بود

حیف شد نتونستید بیاید . امیدوارم جلسات دیگه ببینیمتون

بله واقعا حیف شد، خیلی دوست داشتم بیام :(
انشاالله جلسات بعدی قسمت می شه که خدمت برسیم. راستی نام کاربری نگذاشتین!!

[ بدون نام ] شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:06

راستی شما وبلاگ این دوستمون که تو یکی دو پست قبل نظر گذاشتند را می دونید ؟

جناب "د"

امیر شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:11

ببخشید

امیر

ممنون از راهنماییتون

بانو شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:59

سلام

دلم براتون تنگولیده !

گفتم جمعه میبینمتون که نبودبد .

توی این آدرس هم اندر مزایای (!!!) پاشنه های بلند مطلب جالبی هست .

بااحترام

سلام بانو جان
من هم دلم تنگ شده، خیلی حیف شده این هفته نتونستم بیام.

بانو یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:56

سلام

دیروز منظورم ازآدرس این آدرس بود :دی

http://zahra-hb.com/1389/08/high-heels/

قربون حواس جمع!

سلام بانو جان
ممنونم که لینکش رو فرستادی، حدس زدم که فراموش کردی.
آه از حواس پرتی نگو که باهاش ماجراها دارم.

سید مجیب یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:12 http://www.ahledel.org

هر وقت در خیابان خانمی رو می دیدم که کفش پاشنه بلند پوشیده از خودم می پرسیدم که چطور می تونه با این کفش ها راه بره؟
هنوز هم نمی تونم درک کنم که چرا خانم ها اینقدر تحمل سختی و دردشون بالاست!!
این دوتا از چیزهایی هست که من که پسرم هم نفهمیدم، یعنی خیلی از پسرها در عجب این جنس موندن اما شما دیگه چرا، نمی دونم والا!!!!!!!!

فکر می کنم جمله اول با جمله دوم متفاوت باشه . اما جدا از این مساله، در این مطلب جنسیت مطرح نیست. شاید تنها قسمتیش که جنسیت نقشی داشته باشه بخش تجربه است که من می تونم این مساله رو به صورت عملی تجربه کنم اما شما نمی تونید.
ممنونم از نظرتون، به اینجا خوش آمدید.

م.ر چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:28 http://meeqat.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک باشه خیلی خیلی !
من نمی دونم م چرا صفحه نظرات پست آخرتون رو نمی تونم باز کنم .
البته به همین ترتیب پست های قبلیش تا ...این یکی .
به هر حال اومدم اینجا که صفحه اش باز شد عید رو تبریک بگم !

سلام مریم جان
عید شما هم بسیار مبارک باشه.
فکر می کنم ویلاگم با IE6 مشکل داره!! اگر با Firefox نسخه آخرش بیاین احتمالا مشکلش حل بشه.
خیلی لطف کردی خانم گل.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد