چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود....


قرار بود سفر کنم به ماورای خودبینی و خودخواهی، اما انگار هر چه گفتم در همین محدوده قرار می گرفت. نمی دانم چرا برخی اوقات چنین حالی پیدا می کنم. به نظرم در این مواقع باید به یک چیز شک کرد، باید به اینکه قلبت از یاد خدا تهی شده شک کنی. این تشویش ها، این دلخستگی ها... یاد حالت های فرودو در ارباب حلقه ها می افتم، زمانی که داشت حلقه رو به سمت موردور می برد و نیروی حلقه هر روز بیشتر درش اثر می کرد. احساس می کنم در این چند روز اخیر، من هم تحت تاثیر نیرویی نامرئی قرار گرفتم. سنگینیش رو روی شانه هام حس می کنم، چه کنم که در مقابلش من و دل هر چه کردیم بیهوده بوده...


از این روزگار ملولم، انگار واقعا هر چه بیشتر بکشی، این کمند تنگ تر می شه...


 خلاصه یک وقت نگران حال ما نشوید، میان حرف و عمل فاصله زیادیست که رفتنش صبر و طاقت زیادی می طلبد. انشاالله می توان این فاصله را طی کرد، توکل بر خدا.



نظرات 3 + ارسال نظر
301040 پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:08 http://301040.blogsky.com

توی فاز خوبی هستین به نظرم

فاز خوب...فازی که شاید خوبیش تنها برای خودم باشه و برای دیگران جز زحمت چیز دیگری نداشته باشه... نمی دونم...

همت شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 http://heyatonline.blogfa.com

خوب... شرکت کرد یا نه؟

نخیر شرکت نکرد :دی

د شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:06 http://personalnotes.mihanblog.com/

سلام مهدیه جان،
احوال شما؟
مدتی هست که از دوستان وبلاگی بنده هستید، فقط کمتر برای شما کامنت گذاشتم.
تعریف شما از فائزه جان(رستگار) شنیدم. :)
براتون قلباً از خدا سلامتی و سعادت میخوام.

این عبارت اول...
قرار بود سفر کنم به ماورای خودبینی و خودخواهی، اما انگار هر چه گفتم در همین محدوده قرار می گرفت.

شاید این خودخواهی ... یعنی که شاید نباید کوچ کرد از آن، باید پذیرفتش ولی مقهورش نشد.


و واقعاً میان حرف و عمل چقدرررر فاصله زیاد است.

قلب از یاد خدا تهی شدن، شاید درد اینجاست که شریکی در قلب راه دادن میشود هم تراز تهی شدن از یادش...

مومن بودن و قدم در راه داشتن بزرگ ماموریتی است.
انشاالله موفق باشید در این راه.

سلام دال عزیز

خدا را شکر تقریبا خویم. امیدوارم شما هم همیشه شاد و شلامت باشید.

ممنونم دوست عزیز که بهم سر می زنی، واقعا خوشحالم می کنی.

خیلی نظرت خوب بود، خیلی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد