یادداشتی برای حداقل یک دوست

 

ابتدا میلاد امام رضا (ع) را به همه دوستان گرامی تبریک عرض می کنم. در ادامه روی سخنم با آن دسته از عزیزانی است که در آینده نزدیک جلسه دفاع دارند. چند طرح power point را در اینجا به اشتراک گذاشتم تا شاید کمکی کرده باشم.

 

3 تا از طرح ها کاملا انحصاری است و آنها را در جای دیگری نمی یابید، اما مابقی از سایت مایکروسافت آفیس دانلود شدند.

 

امیدوارم مفید واقع بشه  :)

 

پ.ن۱: خطاب به یکی از عزیزان، اگر دوتاش براتون تکراریند می بخشید، خلاقیتم فعلا در خواب عمیقی به سر می بره. البته به شرطی که فکر کنیم چنین چیزی از اول وجود داشته.

 

پ.ن 2: یکی از طرح ها کمی اشکال داشت که پس از اصلاح دوباره در اینجا قرارش دادم.

 

پ.ن 3: ها ها عنوان این مطلب ایهام داره و به دو صورت می شه خواندش، البته هر دوش درسته.

 

پ.ن 4: امروز وبلاگ انکراتیک حالم را حسابی دگرگون کرد، به خصوص موسیقیش. خواندنش را به دوستان توصیه می کنم. چند پی نوشت از این وبلاگ را در ادامه آوردم، به چیزی در این وبلاگ حسرت خوردم که بیانش نمی کنم.

 

اگر مراد تو ای دوست، بی مرادی ماست   

مراد خویش دگر باره من نخواهم خواست ...

 

ما را چو روزگار فراموش کرده ای ... یارا شکایت از تو کنیم یا ز روزگار ؟

 

المنه لله که دلم صید غمی شد، کز خوردن غمهای پراکنده برستم



نظرات 3 + ارسال نظر
10 20 3 15 1000 60 16 سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:20

منظورتون از دانلود، آپلود بوده؟!

بله حواسم نبوده اشتباه نوشتم :) ، ممنونم به خاطر تصحیح.

راستی نام کاریریتون یکبار در ایمیلی به عنوان تست هوش مطرح شده بود، کلی من رو سر کار گذاشت.

امیر چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:11

سلام

الان دیدم که نوشتید این جلسه نیستید !

واقعا متاسف شدم

هیچ راهی نداره تشریف بیارید !؟

سلام

شما خیلی لطف دارید.

فرداش امتحان دارم. سعیم رو می کنم که بیام اما نمی دانم که موفق می شم یا نه. اگر تونستم حتما میام. جلسات خوبی هستند حیف است از دست دادنشان.

د یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:13

مهدیه جان،
این پ.ن4
این ترم ما در دانشگاه درسی داریم به نام «عرفان عملی در اسلام»
این فضایی که گفتی را خیلی توی اون کلاس تجربه کردم،
فوق العاده است،
گاهی که استاد صحبت میکنه جداً دوست دارم گوله گوله اشک بریزم.

از چیزی شبیه حسرت هست، که عمر گران چطور به باد رفت تا محبت به چونان خدایی هر چند از کسی مثل من باشه تا ...

سلام دال عزیز

خیلی زیبا گفتی، مطلبت حسرت عمیق تری را برام داشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد