حرف های متفرقه



می خوام چند خط درباره هفت روزی که گذشتند بنویسم. اسمش را هم گذاشتم حرفهای متفرقه.


- از شنبه حسابی سرما خوردم، البته الان تقریبا خوب شدم اما صدام هنوز گرفته. یک شیشه سانستول رو 3 روزه تمام کردم.


- تولد نگارین بود و از این طریق با آویشن عزیز آشنا شدم. ممنونم نگار، هم به خاطر به دنیا آمدنت و هم به خاطر آشناییم با آویشن. انار با گلپر را هنوز امتحان نکردم، انشاالله برای تولد من امتحانش می کنیم. خدای مهربانم شکر می گویم تو را به خاطر اینهمه نعمت.


- کارهای فارغ التحصیلیم تقریبا به پایان رسیدن، ترجیح می دم شرح این مصیبت را بیان نکنم، فقط با این سرما خوردگی، یکروز 5 بار پشت سر هم فاصله بین خیابان حافظ و ولیعصر را با عجله رفتم و برگشتم. به قول یکی از دوستان کفش آهنین بایستی پوشید، البته من کفش running پوشیده بودم :)


- با نگار و گل پری رفتیم یک غذای بسیار بد مزه خوردیم، پیتزای بوقلمون!!! واقعا فاجعه بود. به اندازه بلدرچین بد بود.


-احساس می کنم باید کم کم با دانشگاه خداحافظی کنم، از دو هفته دیگه کارم آغاز می شه و من اصلا دوست ندارم که از این فضا خارج بشم. دلم براش تنگ می شه، من آدم محیط های اداری نیستم. برمی گردم، انشاالله برمی گردم. 


- چند وقتیست همش خوابهای آشفته می بینم، یکشب خواب دیدم که وقتی از خواب بلند شدم دورتادور رختخوابم پر از شب پره و تار عنکبوت بود، روی بالشتم، بالای سرم، همه جا بودن، خیلی چندش آور بود. پریشب خواب دیدم یک جایی هستم که یک خفاش داره همش دور سرم می چرخه، جالبه خفاشش شکلاتی رنگ بود، هر کاری می کردم نمی رفت. دیشب هم یک خواب واقعا عجیب دیدم که ترجیح می دم تعریفش نکنم. انگار آرامش از سرزمین خواب هام ربوده شده. 


- امسال اول آبان روز جالبی است، نگار و گل پری باید پایان نامه شون رو تا آن موقع تمام کنند، خودم هم که GRE دارم. فکر می کنم  این هفته برای هممون هفته شلوغی باشه. خدای مهربان به هممون کمک کن که به آنچه صلاح ما و رضای تو در آنست برسیم!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:44


سلام

۱- خوش به حال خودم که اصلا خوابم یادم نمی مونه . یعنی وقتی بیدارم میشم میدونم خواب دیدم ولی دیگه جزئیاتش یادم نمیاد

۲- امتحان GRE برای چی ؟ کجا میرید ؟

3- لینک نرم افزاری که برای GRE گذاشته بودید پریده . ممنون میشم اسم کامل یا بهتر لینک دوباره اش را قرار بدید.

4-یک مرجع بسیار خوب برای دانلود هر چیز مربوط به زبان انگلیسی اینجاست . امیدوارم مفید باشه :

http://englishtips.org/

سلام

واقعا خوش به حالتان که یادتون نمی مونه، این خواب های اشفته معضلی هستند.

GRE برای امریکاست، من هنوز دقیقا نمی دونم کجا می خوام برم. فعلا همه گزینه ها را روی میز نگه داشتم.

ممنونم که خبر دادین، مثل اینکه ویروسی بوده، البته آنتی ویروس من پیامی نداد. دوباره آپلودش کردم. اسمش GRE bible است.

باز هم ممنمونم.

فاطمه جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:56

سلام مهدیه جونم
امیدوارم خوب خوب باشی
حالا دیگه واسه ما جایی تو هفته ات نداری نه؟؟
خواستم بگم مواظب خوابات باش مواظب خودتم باش

سلام فاطمه جونم

ممنونم دوست جون، امیدوارم شما دو تا هم خوب خوب خوب باشین.

می بینی؟ دیگه نیستیم!!! اینطوری خیلی بده :(

چشم، سعی خودم رو می کنم. اما فعلا اختیارش از دستم خارج شده.

خیلی مواظب خودت باش عزیزم. دلم خیلی تنگ شده، خیلی زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد