امتحان GRE


تقریبا هشت روز وقت دارم تا برای امتحان GRE آماده بشم. دیروز تازه نرم افزاری پیدا کردم که سرعت خواندنم را بالا برده و الان واقعا افسوس می خورم که چرا زودتر به سراغش نرفته بودم. متاسفانه هر چه در بازار ایران گشتم نسخه ای ازش نیافتم و مجبور شدم فایلش را از جای دیگری دانلود کنم. :(


لینکش را در اینجا قرار دادم تا هر کس تمایل داشت ازش استفاده کنه، نرم افزار بسیار مفیدیه. امیدوارم مثل من اینقدر دیر یاد آماده شدن برای امتحان نیافتید.


پ.ن: قسمت vocabulary bible نزدیک به 3000 کلمه داره، حتما این بخش رو امتحان کنید. برای من که اصلا کلمه در ذهنم نمی ماند و حوصله بیشتر از 10 کلمه در روز خواندن را نداشتم خیلی پیش برنده است. در چندین سایت راهنمای GRE به عنوان یکی از منابع معتبر و مفید از آن نام برده اند.


نظرات 4 + ارسال نظر
همت شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 http://heyatonline.blogfa.com

متشکر دنبالش بودم

انسیه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:29

مرسی خانومی
:X

نگارین پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:41

شدیدنننننننننن برات آرزوی موفقیت می کنم مهدیه جونم:-)

someone پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:36

salam

vase dl kardan code mikhad . . .!!!
mishe begin pls?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد